domingo, 20 de septiembre de 2009

[CATA JULIO 2009 CATA-JOC]

Aquesta cata organitzada pel nostre company Jesús va consistir a encertar a cegues de quina anyada eren els vins (tots de la mateixa) i les zones de producció.
Pel que fa l'anyada va haver bastant unanimitat i l'anyada 2004 va ser encertada per la majoria, on no va haver tant encert va ser en la zona de producció, això que Jesús, encara que no en l'ordre ens va comunicar les cinc zones.
Sens dubte uns vins molt encertats, entre els quals va sorprendre el vi del Penedés “Sol + Sol 2004”, ningú ho coneixia i va ser situat en totes les zones menys a Catalunya.
Per a acabar la festa i com va ser el natalici de dos companys del grup (Rafa i Carles) Jesús va portar un Champagne que va deixar a tots sorpresos, un “Luis Roedere Cristall”.
Els vins de la cata van ser:
- Alion (Ribera del Duero)
- Sol + Sol (Penedés)
- Enrique Mendonza Santa Rosa Reserva (Alacant)
- La Néta (Rioja)
- Numanthia (Toro)

Esta cata organizada por nuestro compañero Jesús consistió en acertar a ciegas de que añada eran los vinos (todos de la misma) y las zonas de producción.
En lo de la añada hubo bastante unanimidad y la añada 2004 fue acertada por la majoria, donde no hubo tanto acierto fue en la zona de producción, eso que Jesús, aunque no en el orden nos comunicó las cinco zonas.
Sin duda unos vinos muy acertados, entre los cuales sorprendió el vino del Penedés “Sol + Sol 2004”, nadie lo conocía y fue ubicado en todas las zonas menos en Cataluña.
Para acabar la fiesta y como fue el cumpleaños de dos compañeros del grupo (Rafa y Carles) Jesús trajo un Champagne que dejo a todos sorprendidos, un “Luis Roedere Cristal”.Los vinos de la cata fueron:
- Alion (Ribera del Duero)
- Sol + Sol (Penedés)
- Enrique Mendonza Santa Rosa Reserva (Alicante)
- La Nieta (Rioja)
- Numanthia (Toro)

No hay comentarios: