viernes, 26 de septiembre de 2008

[ PREMI AL BLOG DE LA TERRASSA DEL VI ]


Dins l'acte, que va tenir lloc a la carpa polivalent de la XXVIII Mostra de vins i caves de Catalunya, en el 1º Concurs BlogDOCat organitzat per D.O. Catalunya,el nostre blog va rebre la següent menció especial del jurat: "Per ser un gran exemple de l'adaptació d'un grup de tast de vins a l'univers blog."

Per altra part, la ceremònia va comptar amb la presència de personalitats de reconegut prestigi del món vitivinícola i grastronòmic català com el cuiner Nando Jubany o el periodista i cantautor Pere Tàpias, que van lliurar dos dels premis.

Dentro del acto, que tuvo lugar en la carpa polivalente de la XXVIII Muestra de vinos y caves de Catalunya, en el 1º Concurso BlogDOCat organizado por D.O. Catalunya,nuestro blog recibió la siguiente mención especial del jurado: "Por ser un gran ejemplo de la adaptación de un grupo de cata de vinos al universo blog."

Por otra parte, la ceremònia contó con la presencia de personalidades de reconocido prestigio del mundo vitivinícola y grastronómico catalán como el cocinero Nando Jubany o el periodista y cantautor Pere Tàpias, que entregaron dos de los premios.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Enhorabona;-).